Alimentatie sanatoasa

Grecilor le este caracteristic sa-si aline durerile sau sa-si celebreze succesele delectandu-se cu mancare si bautura aleasa, in mijlocul familiei si al prietenilor. 

Stomacul trebuie sa se bucure de o atentie plina de grija. Nu trebuie sa fie tinut intr-o continua activitate. Dati pace, liniste si odihna acestui organ folosit in mod gresit si indelung maltratat. 

Castravete contine 95% apa, carotenoide, vitamine A, B, C, flavonoide (rutina), fibre, saruri de calciu, fier, fosfor, sodium, potasiu fiind denumit de catre nutritionisti“ campionul densitatilor minerale “ avand o slaba putere calorica ( 15 kcal la 100gr ) si este recomandat in cadrul curelor de slabire.

Pastura (painea albinelor) este un produs natural cu o valoare terapeutica si antibiotica de trei ori mai mare decat cea a polenului. Continutul sau bogat in seleniu ajuta la detoxifierea organismului si stimuleaza imunitatea. 

Daca si tu te uitai la Bugs Bunny incercand sa intelegi atractia sa irezistibila pentru morcovi si n-ai reusit, nu e totul pierdut. De-a lungul vremii, studiile au scos la iveala numeroasele beneficii ale morcovului asupra sanatatii. 

Prunele depasesc continutul de antioxidanti al fructelor de padure, despre care se credea pana acum ca sunt cele mai bogate in vitamine si minerale, de aceea este bine sa consumati iarna prune uscate, care pastreaza proprietatile celor crude.

Descoperirile noi si rezultatele cercetarilor prezinta influentele substantelor continute de alimente asupra organismulului uman si care au fost necunoscute pana de curand.

Cautare