Napolact a lansat o campanie de promovare pentru gama de branzeturi traditionale romansti produse in fabrica de la Taga, ce cuprinde: branza de Nasal, produs cu denumire de origine protejata in UE, branza Alpina si Alpina Afumata, Montana si Tarnava.
Prin spotul tv producatorul intentioneaza sa popularizeze branzeturile sale maturate in grota de la Taga. Fabrica de la Taga are o vechime de peste 40 de ani si o capacitate de productie de 400 de kilograme de branzeturi pe zi, respectiv 6 tone anual. Cei 8 maestri branzari (fabrica avand un total de 12 angajati) se ocupa practic de procesul tehnologic de fabricare al branzeturilor, precum si de “intretinerea” acestora. Vasile Buzan, directorul fabricii de la Taga, care lucreaza de 41 de ani in aceasta unitate de productie, spune ca branzeturile sunt fabricate manual, fara echipamente automatizate, exceptand recipientele de primire si fermentare a laptelui, iar dupa aceea branzeturile sunt depozitate in grota de la Taga, pentru procesul de maturare.