Credibilitatea marcilor ecologice

27.03.2017. Tinerii din Elvetia, prefera produsele credibile, chiar daca au venituri mai mici.

Marcile precum Zalando, WhatsApp si Netflix sunt in fruntea preferintelor tinerilor din Elvetia. Dar si doua branduri ecologice, respeciv Migros Bio si Bio Suisse se afla intre primele 10 preferinte ale consumatorilor cu varsta intre 15 si 25 de ani. 4.000 de oameni au raspuns la intrebari pentru a evalua 505 branduri din tara cantoanelor.

Cumparatorii au devenit, conform studiului prezentat, tot mai constienti, mai ales ca in urma cu un an, a fost tratata mai mult in gluma, problema brandurilor ecologice. In prognoza pentru 2019, Migros Bio va urca de pe locul noua pe locul sapte, marca bio „Coop Aus der Regiune“ va urca pe locul 10, iar Bio Suisse nu va mai prinde primele 10 locuri. In general tinerii se uita la preturi, iar daca companiile ecologice sunt sensibile si la problemele de mediu, atunci vor avea in randul tinerilor, adevaratii clienti fideli, in anii ce vor urma. Compania Netflix, aflat pe locul al treilea în clasament, este un bun exemplu al strategiei de pret scazut si de credibilitate. De fapt cu cat marcile devin in mai populare cu atat sunt mai credibile, iar promisiunea de a consuma in mod durabil este binevenita in cadrul grupul tinta.

 

 


Cautare