PAN FOOD SRL face face la Sibiu „Batonul copilariei“, ciocolata de casa care a ajuns in toata Europa si in America.
Fabrica de la Sura Mica are o cifra de afaceri de aproximativ 2 milioane de euro, cu un profit de aproximativ 10-11%. Cele mai bine vandute produse sunt: ciocolata de casa (520 de tone); batoanele nuga (180 de tone); salamul de biscuiti (62 de tone), foile lica (140 de tone); prajiturile asortate (90 de tone).
PAN FOOD SRL cu perseverenta distribuie produsele sale in fiecare judet, si astfel s-a ajuns ca ciocolata de casa cea mai cautata din Moldova, sa fie ceruta sub numele “Batonul Copilariei''. Dulciurile traditionale ale firmei sunt distribuite pe retelele de hypermarketuri si li se asigura o calitate constanta.
Un baton de ciocolata de 100 de grame costa la raft intre 1,7 si 2 lei, cel de 50 de grame 1 leu, cel de 30 de grame 50 de bani iar batonul de nuga, 1 leu bucata. 10 marci sunt brevetate. Produsele se vand si la export in Statele Unite, Canada, dar baza o reprezinta Italia, Spania, Germania, Suedia, Franta, Cipru, si Anglia. Se exporta „Batonul copilariei“ acolo unde sunt multi romani si unde e cunoscuta ciocolata de casa.
Povestea afacerii delicioase a inceput in anul 2001 cand, la Sibiu, doi ingineri electronisti au deschis firma care a avut initial doar 12 angajati. Ioan Stanea si Gheorghe Pristavu au inceput modest cu ciocolata de casa si cu rezultate economice slabute. In 2005 Florina Braulik, actualul director general adjunct, a inceput sa modifice retetele, pentru o calitate foarte buna si astfel, ciocolata a fost recunoscuta pe piata.
Pentru ca gustul batonului era acelasi cu cel al ciocolatei facute acasa de mame si bunici, o angajata a venit cu sugestia de a boteza produsul ”Batonul Copilariei” iar ideea a fost mai mult decat inspirata. Produsul a devenit un brand, fiind astazi cel mai cunoscut si cel mai bine vandut din portofoliul fabricii. Odata cu realizarea batoanelor de 100 de grame pentru adulti a inceput sa creasca si volum de vanzari.