
Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara, a declarat pentru NewsIn ca doreste sa promoveze productia agricola si agroalimentara romaneasca sub un brand derivat din cel turistic, a carui identitate vizuala este reprezentata de o frunza.
"Nu as pune brandul turistic, dar un brand legat de Romania cred ca ar trebui sa-l facem si sa-l promovam...sa promovam produse cu el asa cum au si alte state", a declarat Valeriu Tabara.
Ministrul a precizat ca brandul destinat promovarii productiei agricole ar trebui derivat din cel turistic.
"Trebuie sa derive din acest brand (brandul turistic - n.r.). Nu facem doua sau trei branduri, trebuie sa mergem pe unul si acelasi, numai ca trebuie asezat pe locurile si pe domeniile pe care vrem sa le promovam. In general, pe productia agricola si agroalimentara romaneasca pe care o promovez si in piata interna si in cea externa eu cred ca este bine sa se regaseasca un astfel de simbol", a spus ministrul.
Valeriu Tabara sustine ca brandul turistic este foarte bun, mai ales ca "vine si exprima natura, exprima foarte multe lucruri".
Proiectul brandului agricol urmeaza sa fie discutat saptamana viitoare cu specialisti din cadrul Ministerului Agriculturii, precum si cu ministrul Elena Udrea.
Sursa: NewsIn