Volkert Engelsman, care a infiintat Eosta cu aproape 30 de ani in urma este unul dintre cei mai importanti comercianti europeni de fructe si legume ecologice.
In campania "Dr. GoodFood ", tema "alimentele tale pot fi vindecarea ta" este preluata intr-un mod creativ si contemporan. Costurile de sanatate ar putea fi reduse drastic daca mancam mai multe alimente ecologice, a spus Engelsman. Cu ajutorul campaniei "Dr. GoodFood", Eosta isi propune sa sporeasca gradul de constientizare a beneficiilor ecologice si de sanatate ale fructelor si legumelor. Nu trebuie sa uitam ca toate lucrurile sunt legate. Daca vrem sa ne imbunatatim sanatatea si mediul, nu trebuie sa uitam solul si trebuie sa permitem fermierilor sa creasca in mod durabil prin preturi corecte.
Volkert Engelsman, a declarat pentru portalul Fresh Fruit: "Am colaborat cu cativa doctori, organizatii, ONG-uri in domeniul alimentatiei, sanatatii si alimentatiei, in incercarea de a prezenta rolul proactiv al alimentelor sanatoase, la raftul de legume si fructe. Vom organiza campanii de promovare cu comerciantii cu amanuntul si cu grupuri de studenti care vor fi imbracati in haine de medic avand stetoscoape in jurul gatului. Ei vor da bucati de ananas, turmeric, ghimbir, mere si altele asemenea pentru degustare si vor distribui retete pentru gatit.”