Alimente noi din produse agricole reciclate

Putem oferim a doua șansă produselor agricole in efortul de a combate risipirea alimentelor, reciclandu-le inainte de a fi abandonate pe camp.

Katey Evans de la The Frozen Farmer, face înghețat pentru se asigură că nici un fruct nu rămâne nefolosit. Pentru ca un măr să ajungă la raftul magazinului alimentar, trebuie să treacă printr-o baterie de teste. În primul rând, mărul este certificat conform standardelor existente, si multe magazine alimentare sunt interesate doar de marul care a obtinut cea mai mare nota. Pentru a obține această nota, mărul trebuie să îndeplinească standardele dure de mărime, formă și culoare. Scopul este adesea uniformitatea. Fără vânătăi vizibile, fără pete și cu siguranță fără despicare. Este un concurs de frumusețe cu mere și doar câștigătorii ajung pe scena magazinului alimentar. Dacă mărul nu îndeplinește aceste criterii, este pus deoparte pentru alte utilizări. Sucul, hrana animalelor, conservele sau sosul sunt toate opțiuni. Dar unele mere, încă perfect comestibile, nu ies niciodată din livada. Fermierii nu se deranjează să-l trimită la magazinele alimentare, pentru că magazinele nu-l vor lua. Katey Evans a învățat cât de stricte pot fi standardele atunci când ferma ei din Delaware a început să vândă mai multor clienți de băcănie. Ca răspuns, Evans a fondat The Frozen Farmer, făcând serbeturi și „froberts”, un amestec de înghețată și sorbet, pentru a le oferi produselor lor un plus de viață. Fermierul și-a lărgit domeniul de aplicare. Acum, ea folosește nu doar produsele suplimentare (sau „urâte”) de pe cei 3.000 de acri ei, ci și de la fermele învecinate.

Reciclarea produselor este o modalitate prin care producătorii privesc viitorul industriei. Cu rezervele de alimente din ce în ce mai înguste și risipa alimentară o problemă din ce în ce mai mare, reciclarea ingredientelor nedorite are sens. Creează un produs cu valoare adăugată pentru fermier, reduce deșeurile în lanțul de aprovizionare și pentru consumatorul conștiincios, oferă un produs care se aliniază cu valorile lor. Se folosește acele idealuri care vor face alimentele reciclate mai atrăgătoare pentru consumatori. The Frozen Farmer, este în creștere în popularitate acum, în mare parte pentru că clienții se conectează cu misiunile mărcii. Creșterea reprezintă o provocare, deoarece aromele pe care compania le produce în cele din urmă se bazează pe sezonalitate și stoc, astfel încât ofertele diferă de-a lungul anului. Marele obiectiv al producătorilor care avansează este să îmbrățișeze segmentarea pieței și să acorde o atenție deosebită explicării „de ce” din spatele reciclării. De asemenea, ar putea ajuta să existe o certificare oficială pentru produsele reciclate, în același mod în care sunt etichetate produsele ecologice. Cel mai mare ajutor pentru Evans și pentru liniile de produse precum The Frozen Farmer ar fi acela de a face lanțul de aprovizionare să se miște în ambele direcții. Evans ar face deserturi din produse imperfecte, care sunt vândute în lanțuri de băcănie. Dar dacă aceleași lanțuri de băcănie și-ar vinde produsele nedorite înapoi la companii precum The Frozen Farmer, sistemul în buclă închisă ar putea fi mult mai durabil pentru toată lumea.

Sursa: Modern Farmer

 


Cautare