Ce rosii prefera consumatorii ?

Cercetatorii de la Universitatea din Gottingen, Germania, au întrebat 1.000 de consumatori despre preferintele lor cand cumpara rosii.

In urma cercetarii s-a descoperit ca pretul si culoarea sunt cele mai importante atribute pentru deciziile de cumparare a rosiilor. Desi rosiile au devenit disponibile in numeroase culori, rosul este inca pe primul loc. In schimb, rosiile verzi sunt in general evitate - probabil pentru ca consumatorii vad culoarea verde ca un indiciu al lipsei de maturitate. In cercetare au fost incluse urmatoarele atribute: culoare; marime; fermitate interioara; gust; piele; aroma; origine locala; eticheta; pret.

In cadrul tematicii privind impactul asupra mediului, participantii la studiu au aratat ca ambalajele din plastic si transportul aerian, au un rol negativ privind acest aspect. Cercetatorii considera eforturile actuale de reducere a ambalajelor din plastic pentru produsele alimentare ca un pas important pentru consumatori sa perceapa produsele ca fiind mai durabile. Analizand in acest fel, comertul ecologic de specialitate, putem spune ca nu vom gasi aici rosii bio ambalate in plastic. Studiul a fost publicat in British Food Journal.

 

 


Cautare