Lactatele “Mariuca” , judetul Ilfov


"Mariuca", noul brand economic din portofoliul producatorului de lactate Tnuva Romania, ar putea beneficia in acest an de o crestere a ariei de distributie, singurul canal in care este prezent acesta in momentul de fata fiind comertul traditional.

 

Intr-un interviu acordat revistei Modern Buyer, Eugen Dinsorean, Trade Marketing Manager-ul companiei a declarat ca "Mariuca" ar putea ajunge si pe rafturilor catorva supermarketuri din segmentul KA.

 

"Brandul s-a nascut din dorinta noastra de a fi prezenti si pe segmentul economic. Dat fiind situatia actuala a pietei, dar si feed-back-ul primit din partea micilor comercianti, am decis sa lansam noul nostru brand doar in comertul traditional. De curand, ne-am orientat si catre supermarketuri, acest format de retail fiind cel mai apropiat de modelul comertului traditional", a precizat reprezentantul Tnuva.

 

Competitorii directi ai marcii sunt "Casa Buna" (Danone) si "Napolact" (Friesland Campina), din informatiile furnizate de oficialii companiei.

 

"Mariuca" a fost lansat pe 6 septembrie 2010, avand in prezent un portofoliu de opt SKU-uri, pe sgementele iaurt simplu, smantana (10% grasime), lapte prins, sana si iaurt cu fructe. Cele mai bune performante in vanzari au fost inregistrate de smantana si iauturile simple. Pentru perioada imediat urmatoare, compania nu intentioneaza o extindere a sortimentatiei acestei marci.

 

Pentru sustinerea distributiei in comertul traditional si in segmentul de supermarket, compania a decis o suplimentare a fortei de vanzari.

 

Eugen Dinsorean a mai declarat ca brandul beneficiaza de trei atribute importante pentru atingerea obiectivelor in vanzati: pretul scazut, calitatea si distributia eficienta. Pentru 2010, Tnuva Romania vizeaza o crestere de 15% a vanzarilor per total portofoliu de produse. "Vrem ca la finalul anului sa atingem o cota de 5-6% pe piata lactatelor, de la 4,6% cat detinem in prezent", a mai precizat oficialul companiei.

  

 

Sursa: www.infofruct.ro