Multi comercianti din Marea Britanie sprijina campania Fairtrade 2015, intitulata "alege produse care schimba vieti" ce are loc intre 23.02 -8.03. 2015.

Compania nationala de doua saptamani, incurajeaza cumparatorii din Marea Britanie sa cumpere produsele Fairtrade, incepand din anul 1995, cum ar fi: Clipper, Cafédirect, Green & Black, Chocolate divina, Ben & Jerry, Cadbury Dairy Milk, High Street, Sainsbury, Starbuck si Greggs.

Dupa 20 de ani, Mark Fairtrade este eticheta etica cea mai cunoscuta cu produse din zahar, ceai, cacao, banane, etc. 10% din ceaiul vandut in lume poarta aceasta eticheta.

 

Prin aceasta campanie, Fundatia Fairtrade cere firmelor comerciale din Marea Britanie, sa contracteze produse care schimba vietile micilor producatori agricoli din tarile subdezvoltate, ajutand la imbunatatirea conditiilor de viata si de trai a familiilor lor si in special ai copiilor obligati la foamete sau sa lucreze, in loc sa mearga la scoala si sa se bucurie de copilaria lor.