Alimentatie sanatoasa

Dr. Weil, ne ofera in ''Shoppers' Guide to Pesticides, un ghid privind siguranta alimentelor si modul in care alegem ceea ce mancam.

Caisele pe cat sunt de dulci si aromate, pe atat sunt de bogate in vitamine si minerale, ajutandu-ne sa ne mentinem in forma.

Cei mai multi dintre noi consuma prea multa sare in dieta zilnica lucru e poate provoca hipertensiune arteriala si alte probleme de sanatate.

Ciresele sunt recomandate in mod special persoanelor care sufera de reumatism, guta, constipatie, litiaza biliara si renala.

Alimente in valoare de peste 8 miliarde de euro de euro sunt aruncate la gunoi in Italia.

Proteinele se gasesc atat in alimentele de origine animala, cat si in cele de origine vegetala.

Smochinele, originare din Asia Mica, contin vitaminele A, B1, B2, C si minerale precum calciu, fier, fosfor, sodiu, potasiu si mangan.

Directorul stiintific al Institutului de Cercetare-Dezvoltare pentru Apicultura, Adrian Siceanu, ii sfatuieste pe romani sa consume miere romaneasca, mai ales ca avem o diversitate a soiurilor unica in Europa.

Se culeg fructe de soc ajunse la maturitate, care trebuie sa fie negre la culoare si dulci la gust.

Murele, la fel ca si ruda lor apropiata, zmeura, sunt stimulatori exceptionali ai imunitatii.

Corcodusele sunt benefice pentru imbunatatirea memoriei, pentru tratarea afectiunilor respiratorii si pentru buna functionare a sistemului digestiv.

Berea este singura bautura cu continut de alcool in care se regasesc vitamine de tip B cum sunt niacina (B3), riboflavina (B2), piridoxina (B6), acidul folic (B9) şi cobalamina (B12).