Tot mai multi romani care dispun de lichiditati caute solutii pentru a-si investi banii. Specialistii spun ca brandurile in franciza aduc castiguri mari.

Este vorba, in special, de cele care costa sub 10 mii de euro. Si asta pentru ca afaceristii romani prefera sa nu riste prea mult, dupa cum arata studiile recente. Cele mai multe investitii se concentreaza in servicii, fast si slow-food, adica in piata cafenelelor si a restaurantelor in franciza.

Specialistii spun ca francizele alimentare reprezinta solutia. Sunt mai ieftine decat cele care activeaza in alte domenii, si au cele mai mari sanse sa se transforme intr-o afacere profitabila. Succesul acestui tip de franciza este garantat si de faptul ca o franciza de produse de patiserie a fost cea mai vanduta dintre toate.

Tot mai multe magazine de produse bio functioneaza in sistem de franciza iar investitia se amortizeaza de regula in aproximativ doi ani. Magazinele BIO trebuie sa fie situate in centrul localitatilor, fiind vizate in special orasele mari si medii. Clientii de baza ai produselor ecologice sunt persoanele care consuma produse cat mai naturale. Azi avem ferme agricole care functioneaza in sistem de franciza, in tot mai multe tari din America de Nord, Europa si alte continente. Poate ca au aparut si la noi in tara!