Strategie anti-plastic la Kaufland

Kaufland a inaugurat primul magazin din Romania care este reorganizat dupa o strategie anti-plastic.

Incepand din 4 octombriei, magazinul Kaufland din Bucuresti, str. Barbu Vacarescu, este primul magazin din Romania in care s-a materializat o strategie anti-plastic. Proiectul reprezinta o investiție majora, prin care se reduce poluarea si se materializeaza o strategie anti-plastic. Au fost eliminate peste 90% din materialele consumabile de plastic de unica folosinta si inlocuite cu materiale 100% biodegradabile sau compostabile, prietenoase cu mediul inconjurator. Materialele biodegradabile au in compozitie trestie de zahar sau amidon de porumb si se descompun sub actiunea microorganismelor. Cele compostabile sunt automat biodegradabile, iar resursele din care au fost facute pot fi descompuse prin compostare.

Schimbarile sunt implementate in cadrul raioanelor de brutarie, legume-fructe, la vitrinele cu servire asistata etc, unde articolele consumabile (ambalaje, folii etc) sunt 100% biodegradabile. De asemenea, si sacii de gunoi din parcare au fost inlocuiti cu alternative sustenabile. Pentru prima data, Grill-ul Kaufland este 100% fara plastic, astfel ca toate ambalajele (pungi, tacamuri, caserole, tavite, sosiere si altele), precum si consumabilele sunt confectionate din materiale biodegradabile. La casele de marcat au fost introduse sacose din materiale biodegradabile.

 


Cautare